Preotul-asistent medical din Brasov este alaturi de pacientii Spitalului Stejeris inca de la izbucnirea pandemiei

Încă de la izbucnirea pandemiei de coronavirus, un preot-asistent medical din Braşov este alături de pacienţii Spitalului Stejeriş-Braşov, unitate medicală de suport pentru bolnavii de Covid-19.

„Am fost alături de aceşti pacienţi încă de la începutul pandemiei şi, în calitate de preot slujitor al spitalului, dar şi în calitate de asistent medical, încercând pe cât mi-a stat în putinţă să-i spovedesc, să-i împărtăsesc cu Trupul şi Sângele Domnului, să-i consiliez, să le alin suferinţele sufleteşti şi trupeşti”.

„Sunt oameni speriaţi de boală şi suferinţă, adesea stigmatizaţi de societate datorită infectării cu noul coronavirus, şi cu multe nevoi spirituale şi materiale”, a mărturisit Părintele Bogdan George Brânzea.

Sâmbătă, pentru a veni din nou în ajutorul celor 80 de pacienţi infectaţi cu noul coronavirus şi a celor 12 pacienţi pediatrici, internaţi pe secţia de Pneumo-Pediatrie a Spitalului, s-au desfăşurat o serie de activităţi social-filantropice.

Acestea au avut loc la iniţiativa Părintelui Bogdan, cu participarea şi contribuţia unor credincioşi apropiaţi preotului, credincioşi din localitatea Dumbrăviţa şi muncipiul Braşov.

„Prin mobilizarea credincioşilor care îmi sunt permanent alături am reuşit să contribuim substanţial la hrana zilnică a pacienţilor şi să fim alături de aceştia, făcându-L prezent pe Domnul Hristos, prin Sfinele Taine şi prin rugăciune, în mijlocul pacienţilor înfricoşaţi de această infecţie”.

„Această perioada grea este pentru mine şi pentru colegii cadre medicale o experienţă dificilă şi de nedorit, dar, întăriţi de Dumnezeu şi cu multă dragoste faţă de semeni, facem faţă acestei mari provocări”, a mai afirmat Părintele Bogdan George Brânzea.

Foto credit: Mitropolia Ardealului

Categoria: Actualitate ortodoxa

Vizualizari: 206

Id: 70863

Data: Jul 30, 2020

Imagine:

Articolele urmatoare
Cele mai vizualizate articole din categorie
Calendar

Ne puteti contacta prin e-mail la adresa webortodox[AT]yahoo.com (inlocuiti [AT] cu @).